Tuesday 12 June 2012

Bicara pertama

Salam perkenalan dan assalammualaikum,


Hmm ni ruangan pertama aku. Nama blog aku ' cari aku kembali ' hohoho so, agak kaku ruang pertama ni...sebab aku tak ada idea yang bernas yang menarik untuk dikongsikan bersama buat siapa-siapa yang terjejak ke blog aku yang tak seberapa ni..tak famous amos macam blog2 yang terkenal tu..blog ni hanyalah sederhana dan tidak pula aku janjikan ruangan2 yang menarik buat pembaca kerana citarasa aku dan kau tak sama...macam ada satu lagu indonesia tu..."aku suka singkong kau suka keju"... tapi, saya tak suka singkong..saya suka keju... blueberry cheese tart! hahaha apa-apa sahajalah. Baiklah, buat pertama kalinya aku merasmikan kehadiran blog ini...dengan itu, ingin aku sampaikan sebuah lagu buat anda-anda yang telah pun menjejak ke sini..





No comments:

Post a Comment