Monday 23 June 2014

Multi Tasking Olalalala~


Assalammualaikum.....

Hai....
Hmmmm
Sunyi~

Sebab ramai yang dah balik bercuti semester lebih awal dari kami yang masih di sini bergelumang dengan nota-nota cinta dan alat-alat sampingan.....

Kenapa dengan multi tasking??

Aha! semenjak beberapa minggu ni dan semakin dekat dengan tarikh exam bagi paper Financial management 2 ( 24 jun)  dan Accounting informatin system (25 jun). Kepala aku dah macam nak ting tong pun ada.

Kejap membaca dan melukis. Kejap kang tukar pula pegang kalkulator buat kira-kira. Nampak tak. Kejap jadi system designer kejap jadi financial manager duk kira saham .Aduh lah jadual exam dia pun kemain rapat lagi erat noh....

Sampai nak tidur pun tak boleh. Otak bergerak-gerak berfikir ( jawap soalan dalam tidur) rasa nak marah otak ni pun ada. Ohh otak kau tak faham apa itu erti  penat dan nak tidur? kesian lah dekat aku ni tak dapat nak tidur macam manusia normal. ehh tak suka betul, rajin sangat sampai bawa ke tidur. Nampak tak? dalam tidur pun aku duk fikir jawapan. Multi tasking namanya tu.

Dan dah alang-alang keseorangan dan suka sangat multi tasking. Lalu aku pun buat kerja sambil laptop terbuka...

Multi tasking...

Berblog sambil buat kira-kira. Kalkulator tak lekang dengan aku.grrr


Perhiasan di board dan meja dah siap di "packing" semangat nak balik tu lebih dari semangat nak jawap exam haha.

Sambil mengira tu dengar pula lagu ni... sambil hujan membasahi bumi.


So sweet.... esok hati gegaq nak jawap FM2. Doakan aku. Ok bye. Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment