Wednesday 11 December 2013

Final Countdown


Assalammualaikum....

Rajin pula aku menaip di blog baru-baru ni. Macam tak ada kerja pula, padahal berlambak-lambak kerja menanti untuk disiap kan. Waaa gaya macam seorang pekerja pula. Maksud kami, kerja sekolah kami lah... tak banyak sebenaqnya, yang banyaknya..... hahaha mengada-ada aku nak tunjuk kan...





Comel kan biskut ni. Pertama kali terpandang, terus jatuh hati. Tengah-tengah biskut ni ada jem nenas.



Haaaa ni lah kerja aku yang berlambak-lambak tu. Nampak tak? Sem ni..punya subjek dan bab-bab yang perlu dibaca dan diulangkaji sebelum final exam. Rasa macam nak rebus buku-buku aku tu je minum,tak payah baca. Hahahaha jangan buat lagu tu, tu pak pandir namanya. Nombor yang di silang tu, bab yang dah selesai aku baca...baru 1!



So, dah tengok kan white board aku tu. Aku rasa, aku nak lancarkan PERANG GERILA!! bermula esok. PERANG GERILA menghabiskan mengulangkaji semua.......... subjek sebelum 24 december 2013. Sebab, kertas pertama aku pada 24 december 2013. Rasa ketaq pula ceq nak menjawap nanti. Semoga aku berjaya menjawap semua soalan tu dengan jayanya dengan cemerlangnya.
Dah, aku nak buat kerja. Aku ni banyak Lagha je... pesan kawan baik aku cik bella, " kau jangan nak buat perangai study last minute kau tu, its degree sayang" hahaha ayat terakhir tu aku sengaja tambah ye.

Baiklah, semoga berjaya juga kepada semua kawan-kawan di UUM, UKM,UNISZA,UMS. It's the final countdown!!









No comments:

Post a Comment