Sunday 17 November 2013

17/11/2013- Selamat Pagi..



Assalammualaikum..

17 November 2013, hari Ahad. Hey selamat pagi....ceria semacam je kan. Mestilah gembira sebab hari ni, pertama kali di pagi ahad aku boleh duduk di depan laptop membaca berita sambil sarapan pagi. Rasa nikmatnya.... sebab dah lama tak rasa se-relax macam ni di pagi ahad dan dah lama tak buat rutin ni di pagi ahad. Yelah.. aku kan dah biasa bersenang lenang di pagi ahad, bila masuk je UUM ni... hari ahad adalah hari bekerja..hari bersekolah... ok aku yang bersekolah tu... dari pagi sampai lewat petang kelas aku.


Pagi ni, aku free , petang nanti baru kelas berderet..................................


Hahaha tak apa, asalkan aku gembira di pagi ni. Eh, semalam hari jadi anak buah aku yang ke- 7 tahun. Eh.. dah 7 tahun dah dia. Rasa macam semalam je dia lahir. Rindu dekat dia...


Kalau abang baca, blog cik anna, cik anna nak ucapkan....


Selamat hari jadi semoga berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat. Semoga menjadi anak yang soleh dan belajar rajin-rajin nanti boleh masuk U macam cik anna... cik anna sayang abang... muuuuaahhhhhhh <3


Abang zikri bersama Tok nyang. Alalala baik je muka dia..



Ni masa umur dia 3 tahun.. masih gemuk dan tembam.



Zikri & Zahra

Tahun 2011- Percutian di Pulau Pinang


Oklah, cukup lah sampai disini sahaja. Aku nak buat ulangkaji Managment accounting. Petang nanti ada kelas MA. Selamat berhujung minggu semua... :)

Ni.... hadiah dari saya buat anda.....terima lah... :)




No comments:

Post a Comment