Monday 25 November 2013

Alhamdulillah.. Double-two Already...

Assalammualaikum...

Hari ni cuaca di Sintok-yo, Kedah sudah pun memasuki zon musim panas, setelah beberapa minggu musim sejuk( hujan) menyelubungi bumi UUM. Harini juga saya dapat double-two hahaha double-two bermaksud, hari ini genaplah aku berusia 22 tahun di muka Bumi Tuhan ini. Alhamdulillah... harini masih diberi nyawa untuk hidup di bumi Allah ini. Haaa perasaan gembira sangat. Sebab ramai kawan-kawan mendoakan yang baik-baik untuk aku. Aamiin...




 
Ini lah saya pada usia 22 tahun. Masih menuntut ilmu di UUM.

This is my new friend... Lina, classmate statistic class. Lina from kelate.. tapi tak ghoyak kelate pun..dok kecek KL joo. Abaikan muka lina tu.. dia saja posing lagu tu :p
Gambar diambil disekitar PKU UUM.





Persekitaran Universiti Utara Malaysia




Bangunan COLGIS



Ok.. harini saje je nak tunjuk dekat hang pa semua, serba sedikit persekitaran Universiti Utara Malaysia. Nanti entry yang akan datang, kalau aku ada masa aku tunjuk lagi gambar-gambar lain. Dan juga, selamat hari lahir kepada diri sendiri. Semoga berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat. Semoga menjadi lebih baik dari semalam :)

No comments:

Post a Comment