Friday 8 November 2013

Berita Sensasi : Peperangan akan bermula

Assalammualaikum...

Hai..lama tak update blog. Selalu juga melihat, tapi tiada cerita yang ingin dikongsikan bersama. Sebenarnya aku baru lepas habis peperiksaan midterm dan sekarang sedang bercuti selama seminggu di tepi laut. Ala-ala Hawaii gitu...hahahaha mestilah rumah aku kan tepi laut, kawasan pelabuhan klang. Walaupun tak nampak lautnya,tapi bau-bau laut tu adalah...kepanasan itu juga ada...

Lepas cuti ni, ada lagi satu paper midterm exam yang tersesat, aku kena jawab. Hmmm subjek Managerial Accounting.

Eh!! mesti pelik kan.Peperangan apa yang nak meletus tu? mesti korang cuak kan... mana ada apa-apa peperangan yang akan meletus sekarang ni. Yang nak berperang tu aku dengan kawan-kawan UUM.. kurang dari 2bulan kami akan menghadapi peperiksaan akhir semseter. Ni nak tunjuk jadual aku lah ni...jomlah tengok...

24/12/2013 - Kenegaraan
30/12/2013 - Information system in Accounting
31/12/2013 - Financial management 1
04/01/2014 - Managerial Accounting
05/01/2014 - Organizational behavior
10/01/2014 - Elementary statistic

6 paper je semester ni. Insyaaallah.. kita semua boleh buat dan jawap. Hahaha aku tak penah alert pasal jadual exam ni. selalunya kawan aku Cik Nabilah yang akan alert dengan benda-benda ni. Aku tukang salin je. Kadang-kadang aku tak ingat pun tarikh-tarikh exam...punyalah teruk. Sekarang ni kena alert dan pandai-pandai cari sendiri sebab tak ada orang dah nak tolong ingatkan.

Oklah, masa yang ada ni kita kena gunakan sebaik-baiknya. Jangan menyesal, bila ia dah berlalu.. sebab masa tu dah tak ada gunanya lagi. Tak dapat ceq nak tolong hang!!

Semoga segala urusan kami dipermudahkan... Aamin...

No comments:

Post a Comment