Monday 31 December 2012

Temuduga Pertama What Happen?

Assalammualaikum

Di hari yang mendung ini, tidak kelihatan sang mentari. Mungkin malu menunjukkan diri..lalu dia bersembunyi di balik tirai awan.

Temuduga Pertama.

So, macam mana? haha jawapannya....ok dengan sengajanya saya menolak tawaran tersebut setelah melihat apa yang saya lihat dan fikir apa yang saya fikir sebelum ini dengan sebaik-baiknya. Semua ini dibuat diatas sebab-sebab tertentu. Kali ni dah masuk 2 tawaran aku menolak, hoi DEMAND betul! macam bagus sangat... 

Diharap temuduga yang lagi satu ni tak ada sebarang masalah yang timbul. Tapi macam tipis je..sebab jawatan yang ditawarkan tu agak besar dan aku tak ada pengalaman dalam description job yang disenaraikan, kalau dia nak ajar boleh lah... hahaha apa-apa pun.... cuba je lah.

Kenapalah permohonana aku yang setakat kerani tu tak dipanggil-panggil. Dahlah senang, dekat pulak tu dengan rumah.

Haha lupa nak cerita, pagi tadi merempet dari Port Klang ke Puchong semata-mata nak pergi interview, bukan main jauh lagi aku datang. Bukan main laju my brother bawa motor, rasa nak terbang melayang-layang pun ada. Tudung bawal aku? jangan cakaplah... habis digubah-gubah oleh angin. Nasib baik pakai kemeja dengan seluar slack kalau baju kurung...hmm hilang keayuan aku hahaha (perasan betul cik yana ni)

Oklah...sampai sini dulu kita bersembang bersendirian ye.... lain kali jumpa lagi.
Ikhlas dari penganggur Demand

No comments:

Post a Comment